game:software:godot
تفاوتها
تفاوت دو نسخهٔ متفاوت از صفحه را مشاهده میکنید.
نگارش قبل در دو طرفنگارش قبل | |||
game:software:godot [2019/01/04 00:43] – phoenix | game:software:godot [2019/01/04 00:44] (فعلی) – [توضیحات] phoenix | ||
---|---|---|---|
خط 5: | خط 5: | ||
گادو (**Godot**) یک موتور بازی منبع باز و پر امکانات، تحت لیسانس MIT است. | گادو (**Godot**) یک موتور بازی منبع باز و پر امکانات، تحت لیسانس MIT است. | ||
- | همانند یونیتی **Godot** از هر دو فرمت بازی های دو بعدی و سه بعدی پشتیبانی می کند هرچند پشتیبانی این موتور خیلی بهتر از یونیتی است. حالت دو بعدی موتور از همان ابتدا با دقت طراحی شده که این به معنای اجرای بهتر و روی هم رفته جریان کاری تمیز تر است. رویکرد این موتور نسبت به مقوله معماری در بازی سازی منحصر به فرد است و همه چیز در آن به پرده های مختلفی تقسیم بندی شده، اما نه دقیقا آن چیزی که تصورش را می کنید. یک صحنه مجموعه ای از عناصر است مثل صداها و یا خطوط. پس از آن شما می توانید به وسیله ی ترکیب کردن دو صحنه آن را به یک صحنه بزرگتر تبدیل کنید و سپس همان صحنه ها را نیز وسیع تر نمایید. این روش طراحی، سازماندهی و اصلاح عناصر منحصر به فرد را راحت تر می سازد.این موتور بازی سازی از زبان های c# و c++ پشتیبانی میکنید | + | همانند یونیتی **Godot** از هر دو فرمت بازی های دو بعدی و سه بعدی پشتیبانی می کند هرچند پشتیبانی این موتور خیلی بهتر از یونیتی است. حالت دو بعدی موتور از همان ابتدا با دقت طراحی شده که این به معنای اجرای بهتر و روی هم رفته جریان کاری تمیز تر است. رویکرد این موتور نسبت به مقوله معماری در بازی سازی منحصر به فرد است و همه چیز در آن به پرده های مختلفی تقسیم بندی شده، اما نه دقیقا آن چیزی که تصورش را می کنید. یک صحنه مجموعه ای از عناصر است مثل صداها و یا خطوط. پس از آن شما می توانید به وسیله ی ترکیب کردن دو صحنه آن را به یک صحنه بزرگتر تبدیل کنید و سپس همان صحنه ها را نیز وسیع تر نمایید. این روش طراحی، سازماندهی و اصلاح عناصر منحصر به فرد را راحت تر می سازد.این موتور بازی سازی از زبان های |
==== دسته بندی ==== | ==== دسته بندی ==== | ||
[[game: | [[game: |
game/software/godot.1546550021.txt.gz · آخرین ویرایش: 2019/01/04 00:43 توسط phoenix